12 February 2013

DapatKah Tidak Ni?

Sampai sekarang,saya masih tunggu email saya send berserta no IC saya dibalas.orang kata boleh semak keputusan Br1m melalui email.send email ke br1m2@treasury.gov.my.

Kenapa tak sediakan semak online di website LHDN saja.kan lagi senang?ini,send email pun tak dibalas,kalau kita call pun tak dijawab.macam mana ni?sebab one off saja kah?

Risau juga.walaupun pernah dapat yang dulu punya,sekarang ni macam belum tentu lagi ni.tambah risau bila parlimen mungkin bubar dalam masa terdekat ni.nanti br1m kena batal,tak dapatlah.

Harap-harap boleh dapat sebelum parlimen bubar.nanti boleh guna sebaiknya.saya nak berblog pakai yang ada Qwerty punya.susah nak berblog pakai keypad biasa ni.no 6 paling banyak kali tekan.

Saya harap kali ini boleh dapatlah.kalau tak dapat,apa boleh buat?nanti tahulah.

1 comment: