14 February 2013

BODOHNYA AKU!

Hehehehe.saya mulakan entry ini dengan hehehe.

Happynya saya.sebab br1m saya lulus!katanya:

Salam 1Malaysia

Tuan/Puan,

Permohonan anda telah LULUS, sila tunggu surat jawapan untuk tindakan selanjutnya.
Terima Kasih.

Syukur pada Tuhan,sebab dapat juga.sekarang saya tunggu surat jawapan dulu.

Perkara kedua pula,selepas siasat punya siasat,baru faham sikit-sikit.nuffnang kira cpuv kalau blog kita sudah dipilih.bodohnya aku!ingatkan sedang dikira.kalau dikira sepatutnya masuk hari keempat pasang nuffnang,unique visitor saya sudah 103 atau lebih.punya semangat nak update blog.padahal 1 sen pun tak masuk.hahaha.bodoh betul.bukan senang nak dapat.kalau tak dipilih,mana cpuv tu dikira.hahahaha.(kalau saya silap,kalau ia betul dikira kan bagus.)

Sampai saya buat blog adspace4u lagi.habislah dah telanjur.nak teruskan atau tidak tu ya?

Apa pun saya akan teruskan berblog.bukan kerana mahukan duit.tapi,entah kenapa,saya suka luahkan pendapat saya dan suka pendapat saya dibaca orang.kalau boleh,saya harap kata-kata saya boleh jadi inspirasi,dan jadi dorongan orang lain supaya tabah dan berjaya.

Thank you to all reader!

3 comments:

  1. teruskan sahaja bro.. lama2 ok lah tu.. dulu thn 2008 i mula blog.. blog i dgn nuff cuma jana RM2 je.. tapi sekarang oklah sikit.. lepas juga beli rokok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.maksud saya,blog saya yang satu lagi adspace-severinus.blogspot.com nak buat apa?boleh padam kah tu?susah mau jaga dua blog ni.

      Delete