12 March 2013

SUSAHNYA NAK DAPAT CPUV CAMPAIGN......

hari ini,jalan-jalan ke blog lain,cari tips untuk dapat cpuvc nuffnang.



Bila sudah baca,rasa makin susah nak dapat cpuv ni.sebab blog saya agaknya tidak menepati syarat untuk dapat BE.

Syarat pertama:trafik mesti kekal mantab tidak kurang dari 100-150 sehari.tapi saya cuma dapat dalam 80 saja.itu pun UV yang dapat dalam 20 saja.kadang tiada langsung.susah.

Syarat kedua:kedudukan iklan.large retangle dan skyscrapper mungkin ok.tapi yang leaderboard tu,saya tengok pun tiada harapan.nak letak kat atas pun tak dapat.dan ini menyebabkan saya rindu user interface blogspot yang lama.lebih mudah.macam mana nak tambah javascript di leaderboard?susah sudah.last-last,letak di bawah.kalau nuffnang tak pilih pun,saya tahu kenapa.

Syarat ketiga:Backlink.saya berblog pakai mobile symbian saja.pakai operamini handler.macam mana nak ubah nofolow ke dofolow pun tak reti.lagipun pakai operamini mana dapat masuk seting.tengok Dashboard pun rupanya semacam.berlapis tak tahu nak klik apa.

Syarat keempat:kategori.saya pun tak tahu kategori blog saya.macam-macam ada!sebab saya post suka hati saja.saya juga tidak tahu pembaca blog saya kategori apa.bercampur mungkin.pembaca mana lebih ramai lelaki atau perempuan,pun tak tahu.agaknya nuffnang pun tak tahu nak letak iklan apa.

Macam nilah blog saya.sebab update profile selalu juga.

Apa pun,baru sebulan pakai.sabar dululah.sekurang-kurangnya,ada naik sikit.sekarang baru rm1.75 sen.semua dari iklan Umobile yang orang klik.terimakasih!

Tapi,kalaulah boleh dapat Cpuv campaign,saya boleh guna untuk beli sesuatu yang dapat diguna untuk urus blog ni dengan lebih baik.bilalah boleh dapat......

2 comments:

  1. leaderboard kt mana2 pun leh letak,dlm entry pun leh.hehehe...

    kena rajin usaha.saya dulu setahun lebih blogging baru merasa be..da masuk tahun ke-2 baru merasa cashout.

    ReplyDelete
  2. tapi saya rasa susah.mungkin tahun ni tak dapatlah agaknya.

    ReplyDelete