09 March 2013

mahu yang ini,bolehkah tidak?



Selepas beberapa hari nametag saya hilang,hari ini ia sudah ditemui semula.syukurlah.

Tapi pelik juga.kami cari sebelum tu tak jumpa padahal ia di situ juga?pandai ghaib kah?

Apa pun,lain kali perlu hati-hati.tak mau ia berulang lagi.

Hari ini,abangku membeli Android.syok juga tengok boleh disuruh-suruh.hehehe.taklah.maksud saya,gajet yang os nya android.laju juga masuk internet.touchschreen pulak tu.boleh muncul semacam full Qwerty kat skrin.dan diorang sarankan saya membelinya.hmm....fikir-fikir dululah.

Sebenarnya,gajet yang saya mahukan ialah:

1) yang boleh instal operamini handler.boleh cari trick untuk masuk internet secara percuma.

2)ada full Qwerty.tapi bergantung pada keadaan.(kalau bagus touchschreen,boleh juga.)

3)Videoplayer.saya mahu yang besar tapi mudah bawa ke mana-mana.kalau tak besar pun,tapi boleh sambung tv out pun bagus.dan mahu yang videoplayer nya menyokong semua format video termasuk video resolusi besar.(tempat saya download anime tu format videonya pelik sikit)

4)saya nak yang tak berapa mahal.tapi rasanya barang yang saya mahu mustahil tak mahal.sedihnya!kalaulah Nuffnang baikhati bagi Cpuv,kan bagus?

Rasanya saya seperti tak pandai bersyukur pula.asyik berkemahuan.dan saya jadi agak cerewet.mahukan segalanya seperti yang saya mahukan.patutkah saya hentikan saja?lebih baik puas hati dengan apa yang ada?atau saya patut teruskan sampai dapat apa yang saya mahu?

Mungkin patut fikir betul-betul dulu....

No comments:

Post a Comment