17 March 2013

Saya sudah silap.Parlimen Belum Bubar lagi...

Sebenarnya saya memang tak minat dengan politik.post ni disebabkan post saya sebelum ini.



Terlanjur post berkenaan bubar parlimen 23 februari,tunggu punya tunggu,sampai sekarang belum lagi.apa punya orang sampai telefon nak bagi tahu,padahal tidak juga betul.hahaha.

Inilah budaya politik di Malaysia,kebanyakan teka-teka sendiri bilakah parlimen dibubar.padahal pm tak cakap apa-apa pun.susah.

Sendiri punya tahulah.kalau sudah tradisi tarikh bubar parlimen hanya pm saja yang tahu,baik jangan teka-teka.kita tahulah ada pihak sedang terdesak sekarang.jadi sabarlah sehingga hari penentuan itu tiba.kita hentam tak undi mana yang kita tak suka.biar mereka tahu langit tinggi ke rendah.tu pun kalau dapatlah.hehehe.

Ni yang saya tak suka post pasal politik.silap cakap sikit,ada yang terasa.saya dah cuba jadi neutral sehabis mungkin.kalau ia nampak macam lebih ke arah sesuatu,saya cakap sekali lagi,itu hak kita sebagai 'yang memilih'. Kepada 'yang dipilih',ingat semula kedudukan anda!jangan pandang rendah pada kami 'yang memilih'!

No comments:

Post a Comment