19 December 2012

apa yang terjadi sebenarnya?

Pada 15 disember 2012,bekalan elektrik di kota marudu menjadi agak ganjil.ia jadi terlalu kuat voltan sampai merosakkan barangan elektrik dirumah saya.

Apa yang telah berlaku sebenarnya?TV, Astro dan pengecas battery hangus.lampu turut mengeluarkan bunyi yang pelik.

Siapa agaknya yang 'buat eksperimen' di mesin penjana pada masa itu?

Mungkinkah penjana elektrik di kota marudu sudah ketinggalan zaman sebab diguna sejak tahun 70an tidak pernah diganti?

Kami malas nak pergi tuntut ganti rugi,jadi kami beli saja TV baru dan peti astro baru.

Yang saya tak puas hati ni,sampai sekarang pun bapa saya asyik suruh padam TV bila saya nak tengok.takut saja.jadi geram juga.tak bebas macam dulu.

Kalau saya tahu siapa yang saya patut salahkan!geram betul!

No comments:

Post a Comment