03 June 2011

Bantuan khas warga emas dan OKU.

Duit...memang semua pun ada masalah berkaitan dengan benda ni.sebab bila tiada duit macam mana nak membeli barang keperluan,betul tak?

Sekarang yang saya mau cakap ni pasal duit bantuan kewangan untuk warga emas dan oku dari jabatan kebajikan masyarakat.saya tidatau macam mana di tempat lain tapi di daerah saya di kota marudu,macam mula bermasalah sikit.

kali terakhir kami terima bantuan (yang saya dapatlah) ialah awal bulan april lalu.tu pun yang bulan march punya tiada.

Entahlah...bilang urang cakap sya dengar-dengar,ada komplot mau seleweng.(tapi itu urang yang cakap a.bukan sya)

Kemudian terbaru,saya dengar bantuan ini akan dihentikan...

Saya harap tidalah.sebab macammana nasib kami yang cuma bergantung sama yang ini?mo kerja,tapi kerja apalah yang bulih kami buat?

Kami harap siapa-siapa yang boleh..tolonglah.

Dan sekarang saya masih risau.macammana nasib saya pada masa depan?mo kerja apa?

Memang keajaiban saja yang boleh kutunggu.....

No comments:

Post a Comment