06 April 2013

Kenapa susah sangat?

Minggu depan adalah masa penentuan.mungkin post ini post guna hp yang terakhir.tapi mungkin juga tidak.



Saya tak tahu patutkah saya teruskan atau tidak keinginan saya?kira nak beli tablet android buatan China yang tak semahal Samsung atau jenama terkenal tu.tapi saya tak tahu dapat kah tidak.

Mungkin saya patut lupakan saja.entah kenapa setiap keinginan saya seperti selalu akan menyusahkan orang.saya tak mahu jadi begini!kenapa tak macam yang saya inginkan?

Sebenarnya apa yang patut saya buat?puas hati hanya berblog pakai Hp saja kah?lupakan sajakah?

Entah kenapa saya seperti memerlukan keajaiban sepanjang masa.di dunia yang tiada keajaiban,saya betul-betul tiada harapan.

Mungkin tak jadi lah beli.kalau tunggu,mungkin sudah habis orang beli.saya mau yang ada slot simcard supaya lebih mudah masuk internet sebab kg korongkom ni tiada Wifi.nak buat macam mana?

Kalau tiada,apa boleh buat..........

No comments:

Post a Comment