12 May 2012

Sudah setahun



Hello!

sekarang sudah pun bulan mei.sebenarnya sudah berapa hari saya mencuba baru dapat buat post ni.nasib baik berjaya kembalikan user interface blogger kepada yang lama seperti mula-mula.entah kenapa diorang suka hati saja mau tukar.heiyah!

Bulan mei.ertinya,sudah setahun saya berblog.pada bulan ini juga umur saya bertambah setahun lagi.

Bagaimana blog saya selama ini?adakah ia membosankan?sebab kebanyakkan isi blog ini merapu sesedap rasa.hanya luahan hati dan pendapat sendiri tentang beberapa isu.berapa ramai yang berminat nak baca?

Entahlah.blog lain menunjukkan kematangan penulisnya.saya pula cuma menulis khayalan tentang sesuatu yang ideal.kan baik kalau begini,kan baik kalau begitu...bosan tak?saya bercakap besar tentang perkara yang baik tapi belum tentu saya sama seperti yang saya katakan.saya tak yakinlah....

Kalaulah boleh,saya ingin buat sedikit perubahan dalam hidup ini.tapi apa yang boleh saya usahakan? mungkin inilah nasib kalau kurang upaya.tunggu,tunggu,terus tunggu....

Apa pun,saya rasa lebih baik tumpukan pada benda yang boleh diusahakan.tak mahulah yang perlu tunggu tu.sampai mati pun tak datang juga.ada perkara perlu diteruskan,ada perkara perlu ditamatkan.inilah hidup kita.

Alangkah baiknya kalau berupaya merealisasikan mimpi.......

No comments:

Post a Comment