02 March 2012

Teruskan....

Hellow all!sudah lama tak update blog ni.sekarang saya dah pasang slot tape pada keypad Hp saya.walaupun masih kurang memuaskan,sekurang-kurangnya ia sudah boleh dipakai.

Dalam lebih sebulan ini,ada banyak perkara telah berlaku.ada banyak berita hot di blog lain.tapi saya hanya dapat baca saja.kalau bukan pasal keypad rosak,saya pun nak post cerita tu di blog ni.sayang betul!tapi kalau saya post pun cerita tu sekarang,dah basi lah....

Apa pun,sebulan lebih ini ada beberapa perkara yang kurang menyenangkan.entah apa punya nasib dah....kadang-kadang rasa geram juga.

Dan sekarang saya masih berharap,semoga nasib kami sekeluarga berubah jadi lebih baik dari sekarang.kalau bolehlah.

Entah kenapa,tapi kita tidak dapat mengelak dari nasib malang kerana kita tidak tahu apa yang akan berlaku pada masa depan.apa yang dapat kita lakukan adalah terus teguh di jalan kebenaran dan berharap pada belas kasihan Tuhan.asalkan kita bukan menderita sebagai pesalah.

Dan setiap hari saya sentiasa berdoa,semoga hari bahagia segera tiba.

Apa pun,terimakasih pada semua pelawat blog saya.May God Bless All.

3 comments:

  1. Semoga TUHAN bersama anda selalau..jika kejayaan kami tercapai anda tidak dikecualikan. Doa dari saya untuk kamu sekeluaraga

    ReplyDelete
  2. Saya datang melawat. Keep it up!.

    Regards,
    Mr J.
    www.pengeRindu.com

    ReplyDelete
  3. Thank you all.sampaikan salamku pada semua rakan di sana.maafkan saya jika selama ini saya menyusahkan kamu.

    ReplyDelete