06 January 2012

My problem

Oh no!why this all happen to me?

Susah betul jadi bloger kalau pakai handphone saja.bila handphone ada prob sikit,jadi tak selesa untuk menaip.terutama bahagian nombor 3 dan 6.

Masalah ni mula bila tukar housing baru.ingatkan bagus bila minta pekedai tolong tukar.sudahlah bayaran pun mahal,kualiti yang ditukar pun mengecewakan.bunyi pun jadi tidak sekuat sebelum tukar.rugi betul o.

Kalau saya jahat sikit,sudah saya kasi buruk kedai dia tu.baru dia jera bila tiada orang datang ke kedai dia tu lagi.

Tapi saya malas mau buat begitu.saya serah saja sama Tuhan.biar Tuhan saja yang balas.

Ikutkan hati,saya mau juga selalu post entry baru.tapi nikali lah...terpaksa rehat dari berblog.mungkin nanti lepas ada duit.tukar housing lagi(nikali minta tolong orang yang boleh dipercayai) atau beli komputer.atau beli handphone baru yang ada full Qwerty.tapi bila?entahlah....kalau saya moki-derma orang (minta derma) pun bikin malu juga.bagus saya berehat sajalah....

Mungkin sampai sini sajalah untuk kali ini.kalau ada nasib,adalah post baru lagi.jumpa lagi!

No comments:

Post a Comment