25 September 2011

wah! Betulkah?

baru-baru ni susah masuk internet,selalu masuk pun di facebook cuma pigi tengu2 di wall sendiri sama like status dan photo(kadang-kadang)kawan-kawan saja.

Ni facebook sekarang pun kadang-kadang tida berapa bagus bah.pasal ada sesetengah notification dia macam tiada.tida dapat tengu pun.kalau bukan pasal sya periksa2,memang sampai bila-bila pun tida tau.

Dan nilah.masa saya pigi tengu2 tu inbox private message,saya nampak,ai?ada pula mesej ni.saya tida tau pula.

Ada seorang jurnalis(eh?betul ka silap sebut macamni?)dari majalah terbitan karangkraf hantar mesej sama sya!dia bilang mau temuramah sya!ai?

Sya tengu tu mesej,ampat(4)hari sudah.kemudian sya add tu orang.teruslah sya balas mesej.sya bilang,seingat saya,saya tidak pernah mencapai mencapai apa-apa kejayaan pun.tapi kalau anda benar2 ingin menemuramah saya,boleh juga.(aduh!sya tida tau ngam ka tida sya jawab macam tu!)

Kemudian sya sekarang sedang tunggu lah konon ni.mana tau bulih masuk majalah,orang kenal la sya.bulih jadi glamour.(kah!kah!kah!glamour konon.)tida taulah jadi ka tida.jangan2 pasal sya lambat reply mesej dia,dia tida jadi la mungkin ni.melepas mungkin.aiya...

No comments:

Post a Comment