07 April 2014

Deadlink

setelah lama tidak post apa-apa disebabkan oleh pelbagai masalah,barulah saya berpeluang buat post terbaru.saja nak update blog.sebenarnya ada banyak isu hangat yang sudah terlepas.tapi,rasanya elok juga saya tidak libatkan diri dengan turut membuat spekuasi.

sekarang baik post sesuatu yang tidak memberatkan fikiran.

selepas lama tidak melawat blog ini,baru perasan yang link nuffnang saya dah tak keluar iklan lagi.habislah!mungkin sebab jarang post.(jangan-jangan diorang ingat saya sudah mati oh)apa patut saya buat?nak copy code javascript baru kah?bagus kalau automatik lepas buat post baru,keluar iklan balik.

sebab susah nak taip guna touch,keyboard lama,yang dibeli bersama tablet pula tak dapat diguna(dah lupa sejak bulan berapa,dalam 2013) tak tahu sebab putus wayar atau apa,terpaksa beli keyboard baru.kalau tablet saya ni support bluetooth keyboard (dan kalau ada jual di kota marudu) kan bagus?

sejak akhir akhir ini ada banyak perkara yang menggeramkan.saya pun tak tahu nak bersabar sampai bila.terutama hal tanah saya di kg natu tu.sampai sekarang tiada perkembangan terbaru.agaknya sudah nasib lah asyik ditipu.beli no ekor pun tak kena-kena juga.

terasa sedih juga.tapi saya cuma dapat cuba untuk bersyukur dengan apa yang ada.dan cuba membuang keinginan yang membebankan

sekarang masih tunggu keajaiban.sampai bila? entahlah..........

No comments:

Post a Comment